Obliczenia MES skanowanie 3D

Analizy MES pozwalają na szybszy rozwój produktu.


Dzięki wielu scenariuszom symulacji możemy uniknąć wczesnej awarii oraz ograniczyć liczbę prototypów, co pozwala na szybsze wprowadzenie produktu na rynek. Z kolei poprawa trwałości i niezawodności, umożliwia zredukowanie kosztów gwarancyjnych. Optymalizacja produktu pozwala, nie tylko ograniczyć jego masę, ale również podnosi jego jakość, dzięki czemu buduje większe zaufanie klientów do marki. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług - obliczeń wytrzymałościowych MES.


Analizy podstawowe


Statyczne analizy liniowe

Częstotliwość drgań własnych

Liniowy transfer temperatur

Analiza złożeń i kontaktów

Wyboczenia

Ciśnienia statyczne i drgania własne

Materiały kompozytowe

Naprężenia terminczne


Analizy zaawansowane



Analizy nieliniowe

Nieliniowy transfer ciepła

Analizy drgań

Zaawansowane analizy nieliniowe hiperrealistycznych materiałów

Nieliniowy transfer temperatur

Analizy zmęczeniowe

Liniowe i nieliniowe przenoszenie drgań

Analiza zderzeń i drop testy



Analizy MES pozwalają na szybszy rozwój produktu.


Dzięki skanowaniu 3D uzyskujemy informacje o kształcie i geometrii obiektu, umożliwia nam to wykonanie jego cyfrowej kopii. W wyniku skanowania otrzymujemy chmurę punktów, która jest zbiorem punktów odzwierciedlających powierzchnię skanowanego przedmiotu. Posiadając model 3D danego obiektu możemy wytworzyć jego kopię za pomocą drukarek 3D lub frezarek sterowanych numerycznie. Możliwe jest też przeprowadzenie tzw. inżynierii odwrotnej. Na podstawie siatki trójkątów modelujemy trójwymiarowy model CAD, który może być modyfikowany w środowisku do modelowania 3D CAD. Na bazie modelu możemy również utworzyć dokumentację 2D.


Skanowanie 3D jest dla nas szczególnie pomocne przy modernizowaniu linii produkcyjnych. Wykorzystujemy skaner 3D do pomiarów linii, które mamy przerobić-dostosować pod aktualne wymagania klienta. Skanowanie 3D pozwala nam na dużą oszczędność czasu a dzięki uzyskaniu szczegółowych informacji na temat wymiarów w siedzibie naszej firmy możemy przygotować systemy pasujące plug in, które później zostaną zamontowane u klienta najczęściej bez konieczności dodatkowych poprawek w miejscu montażu. Podczas tworzenia systemu zarządzania zamówieniami VENTORI postawiliśmy nacisk na: dopracowanie-optymalizację finalnego produktu, czas realizacji zamówienia, jak najmniejsze absorbowanie klienta oraz optymalizację ceny.